diumenge, 8 de març del 2009

Presentació del Blog

Després de trencarme el cap buscant i buscant un tema sobre el qual m'interesés parlar, finalment he decidit tractar el blog sobre l'ingeni humà. Llavors, què és el que hi trobarem en aquest blog? Bàsicament tractarà sobre la millora de recursos que el món ha patit gràcies a l'evolució de la intel·ligència humana, és a dir, es tractaran temes relacionats amb tot allò que esdevingui interessant de saber i que representi una millora per la nostra societat gràcies a descobriments de l'èsser humà: millores en el camp de la medicina que fan possible una millor qualitat de vida, intrigues sobre la vida fora del nostre planeta, alternatives als problemes que amenaçen el nostre planeta, etc.

Tots aquests temes em semblen força intrigants i interessants d'explicar. Això no vol dir que tot el blog estigui referit exclusivament a la ciència i la investigació, també es tractaran temes amb caire filosòfic (o això s'intentarà) i potser algun tema és referit a aquells petits detalls que milloren la qualitat de vida de les persones (la música, per exemple).

Espero anar actualitzant de quan en quan i que us agradi. Benvinguts!

1 comentari:

  1. M'agrada m'agrada... mmm.. sona interesant. Tingues per segur que estaré pendent de qualsevol qüestió de caire filosòfic que et pugui qüestionar, resoldre o fer-te dubtar de la teva postura jiji, en tot moment tant sols sera una crítica (bona o dolenta) per tant no t'ho agafis malament, ja saps que a mi aquets temes també em fascinen.. ^^

    ResponElimina